close

瑪莉亞凱莉新歌
嗯嗯嗯~果然很棒!!!
聽說這首歌是獻給阿姆~哈哈哈
請看歌詞~真是妙



這翻譯的很妙~我想他投入了

Mariah Carey - Obsessed(死纏爛打)

All up in the blogs
在你的部落格裡
Saying we met at the bar
口口聲聲細數「想當年咱們在酒吧相遇」
When I don't even know who you are
可老娘當年連你是哪根毛都不知道
Saying we up in your house
你說我經常去你家
Saying I'm up in your car
或是坐你車
But you in LA and I'm out at Jermaine's.
搞清楚!你明明人在LA,而我在J.D.的錄音室工作


I'm up in the A
我堂堂天后
You so so lame
你只是個憋三
and no one here even mentions your name
大夥兒對你不屑一顧
It must be the weed. It must be the E
鐵定是你吸大麻還是嗑了搖頭丸
Cause you be popping hood
因為你根本就一直在發癲
You get it popping, Oh
繼續縮頭縮腦吧

Why you so obsessed with me (Boy I wanna know)
你幹嘛一直對我死纏爛打
Lying that you're sexing me (when everybody knows)
欺騙大眾說你正在和我交合
It's clear that you're upset with me
很明顯就是你把不到我自己氣個半死
Finally found a girl that you couldn't impress
這下子終於給你碰到個鳥都不鳥你的女人
Last man on the earth still couldn't hit this
老實告訴你,就算這世界上只剩你一個男人老娘也不會看上你

You're delusional, you're delusional
你有妄想症
Boy you're losing your mind
你這個肖仔
It's confusing yo, you're confused you know
你莫名其妙 連自己都鬼迷心竅
Why you wasting your time
好端端的幹嘛浪費自己的時間?!
Got you all fired up with your Napoleon complex
你渾身上下都散發出因為把不到我而自卑的矮子情結
Seeing right through you like you're bathing in Windex
你早就被光溜溜地看穿了
Boy why you so obsessed with me?
你幹嘛一直對我死纏爛打

Ooh Ohh Ohh boy why you so obsessed with me?
你幹嘛一直對我死纏爛打
So oh oh oh oh 
So oh oh oh oh 
And all the ladies sing,
淑女們唱歌吧
So oh oh oh oh 
So oh oh oh oh 
All the girls sing
女孩們唱歌吧
Soo Oohhhh Soo Oohh 
Obsessed
死纏爛打
Soo Oohhhh Soo Oohh 
Obsessed
死纏爛打
Soo Oohhhh Soo Oohh 
Obsessed
死纏爛打
Soo Oohhhh Soo Oohh


You on your job, You hating hard
你老是在你的歌裡大放厥詞毀謗我
Ain't gon' feed you
這樣還不能滿足你?
I'm gonna let you starve
那我就讓你嚐嚐苦頭
Gasping for air
要你氣喘吁吁
I'm ventilation
看我在這兒一派輕鬆
You out of breath
不費吹灰之力就讓你喘到缺氧
Hope you ain't waiting
但願你不要自討苦吃
Telling the world how much you miss me
明明我們過去什麼都沒有,
But we never were
你卻老是昭告天下你有多想我
So why you trippin'
你幹嘛一直小題大作?
You a mom and pop
你只是個開雜貨店的憋三
I'm a corporation
老娘可是環球一姐
I'm the press conference
我隨隨便便就開記者會
and you a conversation
你只是大夥兒茶餘飯後的閒話


arrow
arrow
    全站熱搜

    何見見的圖文日誌 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()